InstagramFacebookYoutube
Kulturistika

Tréning fitness modela X. – TJ Hoban a chrbát s bicepsmi

28. apríla 2021
Tréning fitness modela X. –  TJ Hoban a chrbát s bicepsmi
Američan TJ Hoban pochádza zo slnečnej Kalifornie a vo svete je známy ako profesionálny fitness model. Venuje sa však aj herectvu, trénerstvu a podnikaniu. Dnes sa však pozrieme na jeho tréning. Ako precvičuje chrbát a bicepsy?

Hoban, ktorý bol už na titulných stranách viac ako 150 magazínov, začal svoju púť ako tínedžer s podváhou. V súčasnosti mu nedostatok objemov ani svalovej definície vyčítať nemožno. Vďačí za to poctivému trénovaniu.

Amerického fitness modela nájdeme v posilňovni šesť dní v týždni. Každú partiu precvičuje raz do týždňa, pričom výnimkou sú nohy, ktorým sa venuje dvakrát do týždňa. Niekedy si bicepsy od chrbta oddeľuje a cvičí ich s tricepsami, no tento ukážkový tréning tieto dve partie spája dokopy.

Článok pokračuje pod reklamou


Pozostáva z piatich cvikov zameraných na chrbát a dvoch na bicepsy. Na úvod ide cvik najťažší – zhyby, ktorý ako jediný vykonáva iným spôsobom, ako zvyšné – v štyroch bežných sériách po 8-10 opakovaní a následne v troch zhadzovaných sériách, v ktorých ide na doraz.

Potom už každý cvik precvičí v štyroch bežných sériách po 8-12 opakovaní. Postupne si prejde aj veslovaním na spodnej kladke, bicepsovými zdvihmi na spodnej kladke, veslovaním na hornej kladke pod cca 45-stupňovým uhlom, príťahmi jednoručky v predklone, obrátenými strihmi na protismerných kladkách a koncentrovanými bicepsovými zdvihmi.

Tréning chrbta a bicepsov TJ Hobanai
Cvik Série Opakovania
Zhyby 4 8-12
Zhyby 3 zhadzované do zlyhania
Veslovanie na spodnej kladke 4 8-12
Bicepsové zdvihy na kladke 4 8-12
Veslovanie na hornej kladke (45° uhol) 4 8-12
Príťahy jednoručky v predklone 4 8-12
Obrátené strihy na protismerných kladkách 4 8-12
Koncentrované bicepsové zdvihy 4 8-12



Zdieľaj na FB Zdieľať na Facebooku

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
Vylúčenie zodpovednosti:
Informácie uverejnené v článkoch nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2022 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist