Reklama:
Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 

Tréning celého tela, ktorý odcvičíte aj bez činiek

06. 05. 2021
ikonka
Potrebujete všestranný tréning, ktorým precvičíte celé telo za menej ako hodinu a hocikde, kde sa budete v danom čase nahádzať? Potom tu pre vás máme jednu dobrú voľbu, pri ktorej bude cvičenie trvať len 30 až 45 minút.

Nasledujúci tréning je možné využívať pravidelne, ak ste začiatočníkom alebo ak sa len udržujete, prípadne v pohotovostných situáciách skúsenejších cvičencov, napríklad keď nemôžete ísť do posilňovne a nemáte po ruke žiadne náčinie. Hodí sa mužom aj ženám.

Pri pravidelnom tréningu sa mu venujte každý druhý deň, prípadne trikrát za sedem dní. Po šiestich týždňoch by ste mali tréning obmeniť.

Všestrannosť spočíva v tom, že môžete tréning využiť na posilňovanie svalstva a budovanie svalovej hmoty, alebo na podporenie chudnutia, ak namiesto bežných sérií využijete kruhový spôsob jeho vykonávania a budete cviky vykonávať po sebe bez prestávky.

Článok pokračuje pod reklamou

V článku uvádzame rozpis pre bežné vykonávanie, v ktorom medzi sériami budete odpočívať minútu až dve. Pri dlhodobom využívaní je kľúčom k úspechu progresívne preťažovanie. Každým týždňom by ste mali napríklad jemne zvyšovať počet opakovaní.

Na začiatok sa zahrejete piatimi minútami ľahkej kardio akvitity a dynamickým strečingom. Samotný tréning následne pozostáva z drepov s výskokom, zhybov, kľukov, výpadov v chôdzi, obrátených príťahov a kľukov na bradlách. Každý cvik urobíte v troch sériách.

Tréning celého tela pre každú príležitosť
Cvik Série Opakovania
Drepy s výskokom 3 10-15
Zhyby 3 15-20
Kľuky 3 10-15
Výpady v chôdzi 3 10-15
Obrátené príťahy 3 10-15
Kľuky na bradlách 3 10-15

„Hacky“ Na zhyby budete potrebovať hrazdu, no niekto sa môže vynájsť a cvičiť ich na dverách, prípadne zaimprovizuje inak. Ak nemáte k dispozícii bradlá, môžete na kľuky to využiť dve stoličky, prípadne cvik nahradiť kľukmi na lavičke, kde lavičku môže suplovať stolička alebo posteľ. Obrátené príťahy dokážete urobiť s pomocou stoličiek a hocakej tyče, prípadne len s využitím stola.

Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2021 SlovakFitness.sk TOPlist