InstagramFacebookYoutube
Pre ženy

Precvičte celé telo týmto tréningom a chudnite

Autorka: Lucka  /   27. novembra 2021
Precvičte celé telo týmto tréningom a chudnite
Prinášame vám ďalší tréning, ktorý poľahky môžete zaradiť do svojho života. Hodí sa prevažne pre pokročilé cvičenky, ale svoj úžitok z neho môžu mať aj začiatočníčky a skúsené cvičenky.

Týmto tréningom precvičíte svaly celého tela, ktoré vám pomôže vytvarovať. Zároveň zvýšite tep svojho srdca, a tak si posilníte aj vašu kondíciu. Nehovoriac o tom, že spálite aj množstvo kalórií, vďaka čomu budete chudnúť o čosi rýchlejšie.

Plusom tréningu je, že je celkom rýchly a nepotrebujete pri ňom žiadne náčinie. Môžete ho tak cvičiť aj doma. Cvičí sa kruhovým spôsobom, pri ktorom cvičíte jeden cvik po druhom bez prestávky. Tú si dáte na 1-3 minúty po docvičení posledného cviku. Následne celý okruh zopakujete ešte raz až dvakrát v závislosti od vašej kondičnej úrovne.

Článok pokračuje pod reklamou


Cviky sú nasledujúce: výpad vpred s rotáciou do strany, kľuky, výskoky na lavičku/debnu, metronómy s natiahnutými nohami, horolezec (moutain climber), angličáky (burpees) s vynechaním kľuku. Z každého cviku sa snažíte urobil 10-12 opakovaní.

Začiatočníčky so slabšou kondíciou môžu tréning vykonávať bežným spôsobom – odcvičte dve série jedného cviku a prejdite na ďalší. Medzi každou sériou oddychujte 60 sekúnd. Využívať tiež môžete ľahšie alternatívy cvikov – výpady bez vytáčanie, kľuky na kolenách, metronómy s pokrčenými nohami, angličáky bez výskoku.

Tréning pre pokročilé a skúsené cvičenky vyzerá takto:

Kruhový tréning celého tela s vlastnou váhou tela
Cvik Série Opakovania
Výpad vpred s rotáciou do strany 2-3 10-12
Kľuky 2-3 10-12
Výskoky na lavičku/debnu 2-3 10-12
Metronómy s natiahnutými nohami 2-3 10-12
Horolezec (moutain climber) 2-3 10-12
Angličáky (burpees) s vynechaním kľuku 2-3 10-12



Zdieľaj na FB Zdieľať na Facebooku

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
Vylúčenie zodpovednosti:
Informácie uverejnené v článkoch nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2022 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist