InstagramFacebookYoutube
Tréning

Tréning, ktorým efektívne spálite tuky nie len cez sviatky

20. decembra 2021
Tréning, ktorým efektívne spálite tuky nie len cez sviatky
Či už čelíte obdobiu sviatkov alebo len chcete jednoducho schudnúť čo najefektívnejšie, potom sa vám hodia krátke tréningy, ktorými nebudete zbytočne strácať čas a chudnutie si podporíte vysoko intenzívnymi intervalmi.

Takýto spôsob cvičenia vám umožňuje za minimálny čas dosiahnuť maximálne účinky, a to nie len pokiaľ ide o chudnutie, ale aj o podporenie kondície. Okrem toho, že spaľujú kalórie pri cvičení, zvyšujú aj pokojový metabolizmus, vďaka čomu budete páliť viac kalórií aj počas nasledujúcich hodín.

Predkladaný tréning toto všetko splňuje, pričom ho môžete cvičiť aj doma – nepotrebujete naň veľa priestoru a ani špeciálne náčinie. Cviky sú tiež jednoduché a dobré známe, takže už len pôjde o to, koľko intenzity do cvičenia dáte.

Článok pokračuje pod reklamou


Tréning je rozdelený do troch fáz:

1. fáza: na začiatku urobíte štyri trojsérie bez prestávky nasledujúcich cvikov: poskoky „I-X“ znožmo (jumping jacks), drepy a vysoké kolená na mieste. Z každého urobíte 25 opakovaní. Potom si 30 sekúnd vydýchnete a prejdete do druhej fázy.

2. fáza: tu už si medzi jednotlivými trojsériami aj vydýchnete. Bez prestávky po sebe budete 45 sekúnd skákať cez švihadlo, potom urobíte 25 skracovačiek a následne 20 kľukov. Na 30 sekúnd si vydýchnete a všetko to urobíte ešte štyrikrát.

3. fáza: na záver nás čakajú štyri trojsérie, ktoré tvorí 20 angličákov (burpees), 10 výpadov (10 každou nohou) a 25 horolezcov (mountain climbers). Opäť sú prestávky medzi sériami zhruba 30-sekundové.

Po poslednej fáze, resp. trojsérii, budete mať dosť. Zabrať dostane celé telo, dolná, stredná i horná časť. Zvýši sa vám tep, budete zadýchaní, ale prinesie to svoje ovocie. Už len túto snahu podporiť disciplínou v strave a budete na najlepšej ceste za chudšou postavou.

Tréning na rýchle chudnutie
Cvik Série Opakovania
Trojséria:
Jumping jacks
Drepy
Vysoké kolená
4 (bez prestávky)
25
25
25
Trojséria:
Skákanie cez švihadlo (rýchle)
Skracovačky
Kľuky
5
45 sekúnd
25
20
Trojséria:
Angličáky (burpees)
Výpady
Horolezec (mountain climber)
4
20
10 každou nohou
25
Ak nie je uvedené inak, medzi trojsériami odpočívajte 30 sekúnd.



Zdieľaj na FB Zdieľať na Facebooku

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
Vylúčenie zodpovednosti:
Informácie uverejnené v článkoch nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2022 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist