InstagramFacebookYoutube
Kulturistika

Tréning fitness modela XV. – Joe Zucchi a jeho tréningový týždeň

15. 6. 2022
Tréning fitness modela XV. – Joe Zucchi a jeho tréningový týždeň
V tejto časti nášho seriálu, v ktorom sa pozeráme na to, ako trénujú tí najlepší z najlepších fitness modelov sveta, sa zameriame na pomerne nenápadného Američana s ušľachtilou ambíciou, Joea Zucchiho, a jeho celý tréningový týždeň.

Rodák zo štátu Massachusetts začal s tréningom už v 16 rokoch a využíval len váhu vlastného tela. Už vtedy sa zaoberal aj zdravou stravou a netrvalo dlho, kým začal brať budovanie svalov seriózne.

Už v mladom veku sa Zucchi stal osobným trénerom a fitness modelom. Oceňuje sa u neho jeho prirodzenejšia postava oproti iným fitness modelom. Tvrdí, že je to vďaka jeho odhodlaniu nepúšťať sa do anabolických steroidov.

Článok pokračuje pod reklamou


Teraz sa už však pozrime na to, ako si svoje telo vybudoval. Prinášame vám jeho tréningový týždeň, počas ktorého sa každej partii s výnimkou brucha a lýtok venuje raz. V pondelok cvičí hrudník s tricepsami a bruchom, v utorok chrbát s bicepsami a lýtkami. V stredu si dá pauzu, vo štvrtok prichádzajú na rad nohy. Piatok patrí ramenám, trapézom a bruchu. Víkend je voľný.

Cez voľné dni sa Zucchi venuje regenerácii alebo cardio tréningu, pri ktorom uprednostňuje vysoko intenzívny intervalový tréning (HIIT). Pred každým tréningom venuje 5 minút zahrievaniu a po skončení cvičenia strečingu.

Špecifický rozpis cvikov, sérií a opakovaní nájdete v nasledujúcich tabuľkách:

Pondelok: Hrudník, tricepsy, brucho
Cvik Série Opakovania
Benčpres 3 4-6
Tlaky na šikmej lavici s jednodučkami - hlavou hore 3 8-12
Tlaky na šikmej lavici s veľkou činkou - hlavou dole 3 8-12
Rozpažovania na protismerných kladkách 3 15
Tricepsové tlaky na stroji 3 6-8
Tricepsové extenzie za hlavou s veľkou činkou 3 8-12
Stláčenie hornej kladky s lanovým adaptérom 3 15
Skracovačky na hornej kladke 3 15
Dvíhania nôh na šikmej lavici 3 15
Cvičenie na stroji Ab Coaster 3 20

Utorok: Chrbát, bicepsy, lýtka
Cvik Série Opakovania
Zhyby 3 6-8
Príťahy T-tyče v predklone 3 8-12
Sťahovanie hornej kladky s úzkym úchopom 3 8-12
Príťahy spodnej kladky v sede (veslovanie) 3 15
Bicepsové zdvihy s veľkou činkou 3 6-8
Bicepsové zdvihy na šikmej lavici s jednoručkami 3 8-12
Kladivové zdvihy pred trupom 3 15
Výpony v stoji 3 15
Výpony v sede 3 15

Štvrtok: Nohy
Cvik Série Opakovania
Drepy s veľkou činkou 3 6-8
Leg Press 3 8-12
Predkopávania 3 15
Rumunský mŕtvy ťah 3 6-8
Zakopávania 3 15
Výpony v stoji 3 15
Výpony v sede 3 15

Piatok: Ramená, trapézy, brucho
Cvik Série Opakovania
Tlaky s jednoručkami v sede 3 6-8
Tlaky na ramená na stroji Hammer Strength 3 8-12
Upažovanie na spodnej kladke 3 15
Zapažovanie na stroji 3 8-12
Krčenie ramien s veľkou činkou 3 8-12
Krčenie ramien s jednoručkami 3 15
Gigantická séria:
Voľný výber 4 rôznych cvikov na brucho
3 20

zdroj: Muscle and Strength


Zdieľaj na FB Zdieľať na Facebooku

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
Vylúčenie zodpovednosti:
Informácie uverejnené v článkoch nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2022 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist