InstagramFacebookYoutube
Pre ženy

Najlepší spôsob, ako spáliť tuk z bruška

Autorka: Lucka  /   02. júla 2016
Najlepší spôsob, ako spáliť tuk z bruška
Väčšina žien by rada schudla v oblasti zadočku a stehien, ktoré ich trápia aj keď majú ploché bruško. Niektoré dámy však majú problém aj s ním. Ako najlepšie spáliť tuk v oblasti brucha?

Ak máte v tejto oblasti viac tuku, mohlo by to znamenať, že máte vysoké hodnoty kortizolu, čo je stresový hormón, ktorého hladina sa zvyšuje nedostatkom spánku a pracovným stresom. Výsledkom je premena nadbytočného cukru na tuk, ktorý sa ukladá vo forme nepopulárnej „pneumatiky“.

K zníženiu obsahu tuku v oblasti brucha je potrebná hlavne práca na dvoch frontoch – treba vylepšiť svoju diétu a začať pravidelne cvičiť.

Článok pokračuje pod reklamou


Diéta

Z pohľadu diéty je najväčším problémom cukor – z alkoholu, sladených nápojov, sladkostí, bieleho pečiva, cestovín či múky. Tie obsahujú vysoký glykemický index a nadbytočný cukor sa potom premieňa na tuk. Najlepšie je preto sústrediť sa na pomaly stráviteľné sacharidy (zelenina, celozrnné výrobky) a viac bielkovín.

Mnoho žien robí chybu, že sa snaží hladovať, čo však nie je dobré – spomaľuje to metabolizmus. Lepšie je jesť malé porcie, pravidelnejšie a pomalšie. Tiež sa odporúča piť veľa vody a prijímať dostatok vlákniny.

Viac o tejto problematike sa dočítate v sekciách Výživa a Pre ženy.

Cvičenie

Ak chcete spáliť tuky z brucha, nemusia byť odpoveďou len úmorné cviky na brucho. Iste, pomôžu, no najlepšie na spaľovanie tukov je venovať sa aeróbnym aktivitám – beh, bicyklovanie, eliptický trenažér a podobne.

Snažte sa tréningy držať pod 40 minút a cvičte ráno. Zabránite tým telu dostáva sa do väčšieho stresu. Navyše, myslíte efektívne a skúste striedať krátke intenzívne šprinty s o niečo dlhšími pokojnejšími intervalmi. Vyskúšajte napríklad tréning HIIT. Ak už chcete posilňovať aj svaly, precvičujte celé telo. Kulturistka sa z vás nestane.

Mnoho žien siaha najprv na spaľovače tukov, ktoré však výsledky negarantujú, ak nebudete mať v poriadku spomínané dve záležitosti. Radšej venujte svoje úsilie cvičeniu, diéte a nezabúdajte na oddych! Viac oddychu a spánku vedie k znižovaniu hladiny kortizolu.

Letný režim, pôvodne z : 6.4.2013.


Zdieľaj na FB Zdieľať na Facebooku

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
Vylúčenie zodpovednosti:
Informácie uverejnené v článkoch nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2022 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist