Novinka na webe:  Sprievodca výberom tréningového plánu »
( v hlavnom menu nájdete medzi Užitočnými nástrojmi / Nástrojmi )
Pre ženy 02. 07. 2016

Najlepší spôsob, ako spáliť tuk z bruška

ikonka
Väčšina žien by rada schudla v oblasti zadočku a stehien, ktoré ich trápia aj keď majú ploché bruško. Niektoré dámy však majú problém aj s ním. Ako najlepšie spáliť tuk v oblasti brucha?

Ak máte v tejto oblasti viac tuku, mohlo by to znamenať, že máte vysoké hodnoty kortizolu, čo je stresový hormón, ktorého hladina sa zvyšuje nedostatkom spánku a pracovným stresom. Výsledkom je premena nadbytočného cukru na tuk, ktorý sa ukladá vo forme nepopulárnej „pneumatiky“.

K zníženiu obsahu tuku v oblasti brucha je potrebná hlavne práca na dvoch frontoch – treba vylepšiť svoju diétu a začať pravidelne cvičiť.

Článok pokračuje pod reklamou


Diéta

Z pohľadu diéty je najväčším problémom cukor – z alkoholu, sladených nápojov, sladkostí, bieleho pečiva, cestovín či múky. Tie obsahujú vysoký glykemický index a nadbytočný cukor sa potom premieňa na tuk. Najlepšie je preto sústrediť sa na pomaly stráviteľné sacharidy (zelenina, celozrnné výrobky) a viac bielkovín.

Mnoho žien robí chybu, že sa snaží hladovať, čo však nie je dobré – spomaľuje to metabolizmus. Lepšie je jesť malé porcie, pravidelnejšie a pomalšie. Tiež sa odporúča piť veľa vody a prijímať dostatok vlákniny.

Viac o tejto problematike sa dočítate v sekciách Výživa a Pre ženy.

Cvičenie

Ak chcete spáliť tuky z brucha, nemusia byť odpoveďou len úmorné cviky na brucho. Iste, pomôžu, no najlepšie na spaľovanie tukov je venovať sa aeróbnym aktivitám – beh, bicyklovanie, eliptický trenažér a podobne.

Snažte sa tréningy držať pod 40 minút a cvičte ráno. Zabránite tým telu dostáva sa do väčšieho stresu. Navyše, myslíte efektívne a skúste striedať krátke intenzívne šprinty s o niečo dlhšími pokojnejšími intervalmi. Vyskúšajte napríklad tréning HIIT. Ak už chcete posilňovať aj svaly, precvičujte celé telo. Kulturistka sa z vás nestane.

Mnoho žien siaha najprv na spaľovače tukov, ktoré však výsledky negarantujú, ak nebudete mať v poriadku spomínané dve záležitosti. Radšej venujte svoje úsilie cvičeniu, diéte a nezabúdajte na oddych! Viac oddychu a spánku vedie k znižovaniu hladiny kortizolu.

Článok bol pôvodne vydaný: 6.4.2013.

Oznam: Od 1. júla do 1. septembra vám budeme v letnom režime prinášať články, ktoré sme publikovali pred rokmi, ale boli už zabudnuté. Úplne nové články prídu na rad opäť od 2. septembra.

Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

O čom píše Úspech.MNE.sk?

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku


Streftec - Webdesign & Media

© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk
TOPlist