SlovakFitness.sk

Tréning 19. 03. 2015

Dajte tukom zbohom týmto trojkolovým tréningom

ikonka
Chcete svoju snahu zbaviť sa tukov priniesť na novú úroveň? Vyskúšajte tento trojkolový tréning, pri ktorom precvičíte svoje svaly a zároveň podporíte efektívne spaľovanie tukov.

Tréning je zložený z troch kôl, v ktorých vykonávate rôzne cviky po sebe s minimálnymi prestávkami. Po každej gigantickej sérii si dáte prestávku a keď dokončíte predpísaný počet sérií, tak prejdete k ďalšej skupine cvikov, k ďalšiemu kolu.

Pri voľbe závaží zohľadníte to, že nimi budete robiť veľa opakovaní. Budete ich robiť rýchlo a s minimálnymi prestávkami, preto sa nepreceňujte. Radšej zvoľte malú váhu a ak bude pre vás priľahká, v ďalšom tréningu ju môžete zvýšiť.

Spolu vykonáte deväť gigantických sérií. Prvé a druhé kolo sa opakuje trikrát s prestávkami, tretie trikrát bez nich. Prestávky medzi gigantickými sériami trvajú minútu až minútu a pol. Medzi cvikmi nie sú v daných sériách žiadne. Len sa presúvate od cviku k cviku.

Tu je rozpis:

1. kolo
Cvik Opakovania
Mŕtve ťahy 6
Benčpres 8
Sťahovanie protismerných kladiek 10
Tricepsové sťahovanie hornej kladky 12
Celé kolo vykonať 3-krát. Po každom kole 60-90 sekúnd prestávky.

2. kolo
Cvik Opakovania
Drepy 6
Zhyby (alebo sťahovanie hornej kladky) 8
Príťahy veľkej činky v predklone 10
Upažovanie v predklone 12
Celé kolo vykonať 3-krát. Po každom kole 60-90 sekúnd prestávky.

3. kolo
Cvik Opakovania
Kľuky 15
Švihy s kettlebellom 15
Tricepsové kľuky na lavičke 15
Bicepsové zdvihy s jednoručkami 15
Skracovačky 15
Celé kolo vykonať 3-krát bez prestávok.


O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu


Mohlo by vás zaujímať:
trening-ktorym-znicite-ramena-a-podporite-ich-dalsi-rastTréning, ktorým zničíte ramená a podporíte ich ďalší rastco-je-aktivna-regeneracia-a-preco-je-dolezitaČo je aktívna regenerácia a prečo je dôležitá? doska-plank-styri-pozitiva-z-kazdodenneho-cviceniaDoska (plank) – štyri pozitíva z každodenného cvičenia ako-z-vas-posilnovanie-urobi-lepsieho-cyklistuAko z vás posilňovanie urobí lepšieho cyklistu? trojokruhovy-trening-brusneho-svalstva-pre-rychle-vysledkyTrojokruhový tréning brušného svalstva pre rýchle výsledky
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist