SlovakFitness.sk

Tréning 19. 03. 2015

Dajte tukom zbohom týmto trojkolovým tréningom

ikonka
Chcete svoju snahu zbaviť sa tukov priniesť na novú úroveň? Vyskúšajte tento trojkolový tréning, pri ktorom precvičíte svoje svaly a zároveň podporíte efektívne spaľovanie tukov.

Tréning je zložený z troch kôl, v ktorých vykonávate rôzne cviky po sebe s minimálnymi prestávkami. Po každej gigantickej sérii si dáte prestávku a keď dokončíte predpísaný počet sérií, tak prejdete k ďalšej skupine cvikov, k ďalšiemu kolu.

Pri voľbe závaží zohľadníte to, že nimi budete robiť veľa opakovaní. Budete ich robiť rýchlo a s minimálnymi prestávkami, preto sa nepreceňujte. Radšej zvoľte malú váhu a ak bude pre vás priľahká, v ďalšom tréningu ju môžete zvýšiť.

Spolu vykonáte deväť gigantických sérií. Prvé a druhé kolo sa opakuje trikrát s prestávkami, tretie trikrát bez nich. Prestávky medzi gigantickými sériami trvajú minútu až minútu a pol. Medzi cvikmi nie sú v daných sériách žiadne. Len sa presúvate od cviku k cviku.

Tu je rozpis:

1. kolo
Cvik Opakovania
Mŕtve ťahy 6
Benčpres 8
Sťahovanie protismerných kladiek 10
Tricepsové sťahovanie hornej kladky 12
Celé kolo vykonať 3-krát. Po každom kole 60-90 sekúnd prestávky.

2. kolo
Cvik Opakovania
Drepy 6
Zhyby (alebo sťahovanie hornej kladky) 8
Príťahy veľkej činky v predklone 10
Upažovanie v predklone 12
Celé kolo vykonať 3-krát. Po každom kole 60-90 sekúnd prestávky.

3. kolo
Cvik Opakovania
Kľuky 15
Švihy s kettlebellom 15
Tricepsové kľuky na lavičke 15
Bicepsové zdvihy s jednoručkami 15
Skracovačky 15
Celé kolo vykonať 3-krát bez prestávok.


O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
nesmrtelne-strategie-pre-rozvoj-svalovej-silyNesmrteľné stratégie pre rozvoj svalovej silystyri-cviky-na-chrbat-pri-ktorych-nepotrebujete-ziadne-nacinieŠtyri cviky na chrbát, pri ktorých nepotrebujete žiadne náčiniemali-by-ste-najskor-naberat-svaly-alebo-spalovat-tukyMali by ste najskôr naberať svaly alebo spaľovať tuky? ako-vybudovat-povestne-veckoAko vybudovať povestné „véčko“? 9-veci-ktore-by-ste-v-posilnovni-nemali-robit9 vecí, ktoré by ste v posilňovni nemali robiť
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist