Novinka na webe:  Sprievodca výberom tréningového plánu »
( v hlavnom menu nájdete medzi Užitočnými nástrojmi / Nástrojmi )
Tréning 19. 03. 2015

Dajte tukom zbohom týmto trojkolovým tréningom

ikonka
Chcete svoju snahu zbaviť sa tukov priniesť na novú úroveň? Vyskúšajte tento trojkolový tréning, pri ktorom precvičíte svoje svaly a zároveň podporíte efektívne spaľovanie tukov.

Tréning je zložený z troch kôl, v ktorých vykonávate rôzne cviky po sebe s minimálnymi prestávkami. Po každej gigantickej sérii si dáte prestávku a keď dokončíte predpísaný počet sérií, tak prejdete k ďalšej skupine cvikov, k ďalšiemu kolu.

Pri voľbe závaží zohľadníte to, že nimi budete robiť veľa opakovaní. Budete ich robiť rýchlo a s minimálnymi prestávkami, preto sa nepreceňujte. Radšej zvoľte malú váhu a ak bude pre vás priľahká, v ďalšom tréningu ju môžete zvýšiť.

Spolu vykonáte deväť gigantických sérií. Prvé a druhé kolo sa opakuje trikrát s prestávkami, tretie trikrát bez nich. Prestávky medzi gigantickými sériami trvajú minútu až minútu a pol. Medzi cvikmi nie sú v daných sériách žiadne. Len sa presúvate od cviku k cviku.

Tu je rozpis:

1. kolo
Cvik Opakovania
Mŕtve ťahy 6
Benčpres 8
Sťahovanie protismerných kladiek 10
Tricepsové sťahovanie hornej kladky 12
Celé kolo vykonať 3-krát. Po každom kole 60-90 sekúnd prestávky.

2. kolo
Cvik Opakovania
Drepy 6
Zhyby (alebo sťahovanie hornej kladky) 8
Príťahy veľkej činky v predklone 10
Upažovanie v predklone 12
Celé kolo vykonať 3-krát. Po každom kole 60-90 sekúnd prestávky.

3. kolo
Cvik Opakovania
Kľuky 15
Švihy s kettlebellom 15
Tricepsové kľuky na lavičke 15
Bicepsové zdvihy s jednoručkami 15
Skracovačky 15
Celé kolo vykonať 3-krát bez prestávok.


Oznam: Od 1. júla do 1. septembra vám budeme v letnom režime prinášať články, ktoré sme publikovali pred rokmi, ale boli už zabudnuté. Úplne nové články prídu na rad opäť od 2. septembra.

Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

O čom píše Úspech.MNE.sk?

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku


Streftec - Webdesign & Media

© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk
TOPlist