SlovakFitness.sk

Tréning 20. 07. 2017

Arnold Schwarzenegger: Tréning bicepsov

Každú stredu vám prinášame články týkajúceho sa najväčšieho kulturistického šampióna všetkých čias, ktorý dosiahol úspechy v športe, v showbiznise i v politike. Dnes sa pozrieme na tréning Arnolda Schwarzeneggera, ktorý viedol k jeho presláveným bicepsom.

Paže „rakúskeho duba“ mali v súťažnej forme obvod až 56,5 centimetra a jeho bicepsové kopčeky ho preslávili. Z časti za to mohla aj genetika, pretože už v mladosti mu bicepsy dobre reagovali a čoskoro sa stali jeho silnou stránkou.

V začiatkoch sa spoliehal na zdvihy veľkej činky a používal čo najväčšiu váhu bez ohľadu na techniku. Potom chcel hrubú hmotu aj vyformovať, a tak postupne našiel cviky, ktoré maximalizovali potenciál rozvoja dvojhlavého svalu paže.

Udržal si v tréningu zdvihy veľkou činkou, no na tvarovanie našiel výborný cvik v podobe koncentrovaných zdvihov jednoručných činiek, ktoré sú podľa neho najlepšie pre vytvorenie podobného tvaru bicepsu a nemali by chýbať vo vašom tréningu. Pripomínal u nich aj správnosť techniky a pomalé spúšťanie činky dole.

Do tretice rád robieval klasické zdvihy jednoručiek v sede, no často volil aj ich alternatívu na šikmej lavici, pri ktorej mohol svaly natiahnuť. Pri jednoručných činkách si nevolil veľké váhy a snažil sa o maximálne precítenie svalu. Aj v jeho vrcholnej kariére bol časti vítať s jednoručkami ľahšími ako 30 kilogramov.

Tréning bicepsov Arnolda Schwarzeneggera:

Tréning bicepsu
Cvik Série Opakovania
Zdvihy veľkej činky   5 10
Zdvihy jednoručiek na šikmej lavici  5 8-10
Koncentrované zdvihy jednoručiek    5 10-12


Tento tréning cvičte pravidelne, ale každý tretí týždeň zmeňte poradie posledných dvoch cvikov.

Článok bol pôvodne vydaný: 10.4.2013

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu


Mohlo by vás zaujímať:
trening-ktorym-znicite-ramena-a-podporite-ich-dalsi-rastTréning, ktorým zničíte ramená a podporíte ich ďalší rastco-je-aktivna-regeneracia-a-preco-je-dolezitaČo je aktívna regenerácia a prečo je dôležitá? doska-plank-styri-pozitiva-z-kazdodenneho-cviceniaDoska (plank) – štyri pozitíva z každodenného cvičenia ako-z-vas-posilnovanie-urobi-lepsieho-cyklistuAko z vás posilňovanie urobí lepšieho cyklistu? trojokruhovy-trening-brusneho-svalstva-pre-rychle-vysledkyTrojokruhový tréning brušného svalstva pre rýchle výsledky
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Magazín úspechu
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist