SlovakFitness.sk

Tréning 20. 07. 2017

Arnold Schwarzenegger: Tréning bicepsov

Každú stredu vám prinášame články týkajúceho sa najväčšieho kulturistického šampióna všetkých čias, ktorý dosiahol úspechy v športe, v showbiznise i v politike. Dnes sa pozrieme na tréning Arnolda Schwarzeneggera, ktorý viedol k jeho presláveným bicepsom.

Paže „rakúskeho duba“ mali v súťažnej forme obvod až 56,5 centimetra a jeho bicepsové kopčeky ho preslávili. Z časti za to mohla aj genetika, pretože už v mladosti mu bicepsy dobre reagovali a čoskoro sa stali jeho silnou stránkou.

V začiatkoch sa spoliehal na zdvihy veľkej činky a používal čo najväčšiu váhu bez ohľadu na techniku. Potom chcel hrubú hmotu aj vyformovať, a tak postupne našiel cviky, ktoré maximalizovali potenciál rozvoja dvojhlavého svalu paže.

Udržal si v tréningu zdvihy veľkou činkou, no na tvarovanie našiel výborný cvik v podobe koncentrovaných zdvihov jednoručných činiek, ktoré sú podľa neho najlepšie pre vytvorenie podobného tvaru bicepsu a nemali by chýbať vo vašom tréningu. Pripomínal u nich aj správnosť techniky a pomalé spúšťanie činky dole.

Do tretice rád robieval klasické zdvihy jednoručiek v sede, no často volil aj ich alternatívu na šikmej lavici, pri ktorej mohol svaly natiahnuť. Pri jednoručných činkách si nevolil veľké váhy a snažil sa o maximálne precítenie svalu. Aj v jeho vrcholnej kariére bol časti vítať s jednoručkami ľahšími ako 30 kilogramov.

Tréning bicepsov Arnolda Schwarzeneggera:

Tréning bicepsu
Cvik Série Opakovania
Zdvihy veľkej činky   5 10
Zdvihy jednoručiek na šikmej lavici  5 8-10
Koncentrované zdvihy jednoručiek    5 10-12


Tento tréning cvičte pravidelne, ale každý tretí týždeň zmeňte poradie posledných dvoch cvikov.

Článok bol pôvodne vydaný: 10.4.2013

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
desat-strategii-budovania-sily-ktore-nikdy-nezostarnuDesať stratégií budovania sily, ktoré nikdy nezostarnú10-tyzdnov-ktore-vam-prinesu-svalovu-hmotu-i-silu10 týždňov, ktoré vám prinesú svalovú hmotu i silu ako-sa-zotavit-z-treningu-efektivnejsieAko sa zotaviť z tréningu efektívnejšie? byt-v-pozicii-dosky-viac-ako-10-sekund-by-mohlo-byt-zbytocneByť v pozícii dosky viac ako 10 sekúnd by mohlo byť zbytočné domacu-posilnovnu-ma-stale-coraz-viac-ludi-co-v-nej-nesmie-chybatDomácu posilňovňu má stále čoraz viac ľudí. Čo v nej nesmie chýbať?
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist