InstagramFacebookYoutube

Predkláňanie s veľkou činkou


« Všetky cviky tejto partie
Hlavný zapojený sval: Chrbát
Ďalšie zapojené svaly: Stehná
Potrebná výbava: Veľká činka

Hodnotenie cviku: 7/10

Prevedenie cviku: Zo stojana si vezmeme veľkú činku tak, akoby sme chceli ísť robiť drepy – činku máme položenú na ramenách za hlavou a udržujeme úchop širší ako je šírka ramien. Urobíme pár krokov od stojana a uistime sa, že nemáme pri sebe žiadne prekážky. Nohy máme v počiatočnej polohe pri sebe a celú telo udržujeme vo vzpriamenej polohe (1). Následne sa začneme predkláňať vpred a znižovať trup až po bod, kedy je rovnobežný s podlahou. Aby sme udržali rovnováhu, bedrá tlačíme vzad a nohy v kolenách mierne krčíme. Pozeráme sa vpred a chrbát udržiavame vystretý (2). Chvíľu v tejto pozícii zotrváme a potom sa vrátime do tej počiatočnej.



Najnovšie články

Chcete chudšie nohy? Tento tréning bez náčinia vám k nim pomôže

Chcete chudšie nohy? Tento tréning bez náčinia vám k nim pomôže

5 zdravých zvykov, ktoré je veľmi ľahké pridať do života

5 zdravých zvykov, ktoré je veľmi ľahké pridať do života

Tieto tri cviky sú najlepšie, ak chcete zničiť tuk na bruchu

Tieto tri cviky sú najlepšie, ak chcete zničiť tuk na bruchu

5 suplementov, ktoré užívajú aj osobní tréneri

5 suplementov, ktoré užívajú aj osobní tréneri

Ďalšie články

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2024 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist