SlovakFitness.sk

Tréning 19. 01. 2017

Domáci tréning tricepsov, ktorý nezaberie viac ako 15 minút

ikonka
Nemáte prístup k posilňovni? Myslíte si, že nemáte dostatok času na cvičenie? Ak však radi posilňujete a chcete mať lepšie tricepsy, ste na správnej adrese. Prinášame vám rýchly tréning, ktorý môžete robiť aj doma.

Týmto tréningom precvičíte tricepsy za 15 minút. Môžete ho robiť v pohodlí domova a hoci vám jednoručné činky pomôžu, nemusíte ich nevyhnutne mať. Jedna alternatíva totiž počíta aj s tým.

Aby sme dodržali predpísaný časový harmonogram, tréning rozpíšeme podľa časových období. Tie zahŕňajú cviky s vlastnou váhou tela a s jednoručkami. Neskôr vám ukážeme, ako nahradiť cviky s jednoručkami, ak chcete/môžete cvičiť len s vlastnou váhou tela.

Tréning vám nepomôže len budovať svaly, ale pretože sa pri ňom využíva väčší počet opakovaní a kratšie prestávky, tak pomôže aj zbaviť ruky tuku. Počas každého časového intervalu sa snažíte urobiť čo najviac opakovaní. Ak už nevládzete, dajte si na pár sekúnd pauzu a urobte ďalšie opakovania. Rozpis vyzerá nasledujúco:

15-minútový domáci tréning tricepsov
Čas Cvik
00:00 - 02:00 "Mŕtve" kľuky
02:00 - 03:00 Prestávka
03:00 - 05:00 Kľuky s úzkym úchopom
05:00 - 06:00 Prestávka
06:00 - 08:00 Kľuky na lavičke (ak nemáte, tak na stoličke)
08:00 - 09:00 Prestávka
09:00 - 11:00 Tricepsové kickback-y
11:00 - 12:00 Prestávka
12:00 - 14:00 Extenzie jednej jednoručky za hlavou
14:00 - 15:00 Strečing

Ako ste si všimli, základom sú variácie kľukov, ktoré doplňujú kickback s jednoručkou a extenzie za hlavou s jednoručkou. Ak chcete alternatívu bez činiek, jednoducho tieto dva cviky nahraďte kľukmi s úzkym úchopom alebo tzv. mŕtvymi kľukmi a tricepsovými kľukmi na lavičke.

Predpokladáme, že s výnimkou jedného sú vám všetky cviky známe. Aké sú to však tie mŕtvy kľuky? Nie je to bežný cvik a nazýva sa „mŕtvy“ preto, lebo v spodnej časti si ľahnete na zem a odstránite napätie zo svalov. Cvik najlepšie pochopíte z nasledujúceho videa:



O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
desat-strategii-budovania-sily-ktore-nikdy-nezostarnuDesať stratégií budovania sily, ktoré nikdy nezostarnú10-tyzdnov-ktore-vam-prinesu-svalovu-hmotu-i-silu10 týždňov, ktoré vám prinesú svalovú hmotu i silu ako-sa-zotavit-z-treningu-efektivnejsieAko sa zotaviť z tréningu efektívnejšie? byt-v-pozicii-dosky-viac-ako-10-sekund-by-mohlo-byt-zbytocneByť v pozícii dosky viac ako 10 sekúnd by mohlo byť zbytočné domacu-posilnovnu-ma-stale-coraz-viac-ludi-co-v-nej-nesmie-chybatDomácu posilňovňu má stále čoraz viac ľudí. Čo v nej nesmie chýbať?
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist