SlovakFitness.sk

Tréning 19. 01. 2017

Domáci tréning tricepsov, ktorý nezaberie viac ako 15 minút

ikonka
Nemáte prístup k posilňovni? Myslíte si, že nemáte dostatok času na cvičenie? Ak však radi posilňujete a chcete mať lepšie tricepsy, ste na správnej adrese. Prinášame vám rýchly tréning, ktorý môžete robiť aj doma.

Týmto tréningom precvičíte tricepsy za 15 minút. Môžete ho robiť v pohodlí domova a hoci vám jednoručné činky pomôžu, nemusíte ich nevyhnutne mať. Jedna alternatíva totiž počíta aj s tým.

Aby sme dodržali predpísaný časový harmonogram, tréning rozpíšeme podľa časových období. Tie zahŕňajú cviky s vlastnou váhou tela a s jednoručkami. Neskôr vám ukážeme, ako nahradiť cviky s jednoručkami, ak chcete/môžete cvičiť len s vlastnou váhou tela.

Tréning vám nepomôže len budovať svaly, ale pretože sa pri ňom využíva väčší počet opakovaní a kratšie prestávky, tak pomôže aj zbaviť ruky tuku. Počas každého časového intervalu sa snažíte urobiť čo najviac opakovaní. Ak už nevládzete, dajte si na pár sekúnd pauzu a urobte ďalšie opakovania. Rozpis vyzerá nasledujúco:

15-minútový domáci tréning tricepsov
Čas Cvik
00:00 - 02:00 "Mŕtve" kľuky
02:00 - 03:00 Prestávka
03:00 - 05:00 Kľuky s úzkym úchopom
05:00 - 06:00 Prestávka
06:00 - 08:00 Kľuky na lavičke (ak nemáte, tak na stoličke)
08:00 - 09:00 Prestávka
09:00 - 11:00 Tricepsové kickback-y
11:00 - 12:00 Prestávka
12:00 - 14:00 Extenzie jednej jednoručky za hlavou
14:00 - 15:00 Strečing

Ako ste si všimli, základom sú variácie kľukov, ktoré doplňujú kickback s jednoručkou a extenzie za hlavou s jednoručkou. Ak chcete alternatívu bez činiek, jednoducho tieto dva cviky nahraďte kľukmi s úzkym úchopom alebo tzv. mŕtvymi kľukmi a tricepsovými kľukmi na lavičke.

Predpokladáme, že s výnimkou jedného sú vám všetky cviky známe. Aké sú to však tie mŕtvy kľuky? Nie je to bežný cvik a nazýva sa „mŕtvy“ preto, lebo v spodnej časti si ľahnete na zem a odstránite napätie zo svalov. Cvik najlepšie pochopíte z nasledujúceho videa:



O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
nesmrtelne-strategie-pre-rozvoj-svalovej-silyNesmrteľné stratégie pre rozvoj svalovej silystyri-cviky-na-chrbat-pri-ktorych-nepotrebujete-ziadne-nacinieŠtyri cviky na chrbát, pri ktorých nepotrebujete žiadne náčiniemali-by-ste-najskor-naberat-svaly-alebo-spalovat-tukyMali by ste najskôr naberať svaly alebo spaľovať tuky? ako-vybudovat-povestne-veckoAko vybudovať povestné „véčko“? 9-veci-ktore-by-ste-v-posilnovni-nemali-robit9 vecí, ktoré by ste v posilňovni nemali robiť
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist