SlovakFitness.sk

Tréning 01. 06. 2017

Dvadsaťminútový domáci tréning na odbúravanie tukov

ikonka
Je vaším cieľom odbúrať nadbytočné tuky a posilniť si svaly, no nemáte možnosť zavítať do posilňovne? Nevadí. Prinášame vám tréning celého tela, ktorý môžete robiť aj v pohodlí domova.

Výhodou tohto tréningu nie je len to, že precvičí svaly celého tela a nepotrebujete naň špeciálne náčinie, ale aj to, že je rýchly a efektívny. Potrebujete len jednoručky a zhruba dvadsať minút vášho času.

Efektivitu tomuto tréningu prináša jeho kruhové vykonávanie. Je v ňom zahrnutých sedem cvikov, ktoré vykonáte bez prestávky po sebe. Následne si oddýchnete 60 sekúnd a celú sekvenciu zopakujete ešte štyrikrát.

Tréning je plne prispôsobivý. Môžu ho vykonáva začiatočníci, ktorí si môžu počet sérií znížiť, ale aj skúsení cvičenci, ktorí si môžu pridať. Komplikovať sa dá aj zvyšovaním rýchlosti vykonania cvikov či skrátením prestávky medzi kolami.

Ako už sme spomínali, v tréningu je sedem cvikov. Postupne budete vykonávať výpady s jednoručkami po bokoch, zhyby, kľuky, tlaky nad hlavu s jednoručkami, bicepsové zdvihy s jednoručkami, kickback a skracovačky. Precvičíte tak nohy, chrbát, hrudník, ramená, bicepsy, tricepsy i brucho. Skrátka, celé telo.

20-minútový tréning
Cvik Opakovania
Výpady 10 na každú nohu
Zhyby do zlyhania
Kľuky do zlyhania
Tlaky nad hlavu 10
Bicepsové zdvihy 10
Kickback 10
Skracovačky 20


O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu


Mohlo by vás zaujímať:
trening-ktorym-znicite-ramena-a-podporite-ich-dalsi-rastTréning, ktorým zničíte ramená a podporíte ich ďalší rastco-je-aktivna-regeneracia-a-preco-je-dolezitaČo je aktívna regenerácia a prečo je dôležitá? doska-plank-styri-pozitiva-z-kazdodenneho-cviceniaDoska (plank) – štyri pozitíva z každodenného cvičenia ako-z-vas-posilnovanie-urobi-lepsieho-cyklistuAko z vás posilňovanie urobí lepšieho cyklistu? trojokruhovy-trening-brusneho-svalstva-pre-rychle-vysledkyTrojokruhový tréning brušného svalstva pre rýchle výsledky
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist