SlovakFitness.sk

Pre ženy 30. 09. 2017

Zaujmite nohami. Skúste tento tréning, ktorý môžete robiť aj doma

ikonka
Tvar a stav ženských nôh pridáva na kráse a šarme. Tréningy navrhnuté pre ženy sú vyskladané tak, aby nohy posilnili a premenili v niečo, na čo budete môcť byť hrdé. A pocit hrdosti vám prinesie aj nasledujúci program.

Ženy na rozdiel od mužov môžu precvičiť svoje nohy efektívne aj v pohodlí domova. To je pre mnohé z nich dobrá správa, pretože pri starostlivosti o deti či domácnosť často nezostáva dostatok času na návštevu posilňovne.

Tento tréning je možné vykonávať doma a nebude viesť len k sexy nohám. Pomôže tiež spevniť a vytvarovať váš zadok. Vykonávať ho môžete dvakrát týždenne, pričom treba dávať pozor na techniku vykonania pre dosiahnutie tých najlepších výsledkov.

Pri daných cvikoch nepotrebujete dodatočnú záťaž, ale ak chcete pokročiť o úroveň vyššie, môžete si zakúpiť pár jednoručných činiek alebo ako záťaž využiť knižky či fľaše s vodou. Prestávky medzi sériami sú minútové.

Prvým cvikom sú drepy, ktoré v správnom tréningu nôh nemôžu chýbať. Jedným z najefektívnejším cvikom bez využitia váhy je tzv. wall sit, v preklade sed o stenu. Ako ho vykonávať?

Oprite sa o stenu a dajte sa do pozície drepu. Kolená sú nad členkami (nemali by presahovať špičky) a stehná rovnobežné s podlahou. Váhu sa snažte tlačiť do steny a pravidelne dýchajte. Vydržte predpísaný časový úsek a môžete sa postaviť.

Zadok a zadnú časť stehien potom ešte dobre stimulujú výpady. Môžete ich robiť na mieste alebo v chôdzi. Na záver môžete ešte spevniť trochu aj lýtka. Výponmi na jednej nohe. Celý rozpis nájdete v tabuľke nižšie. Ak je pre vás tréning ťažký, začnite voľnejšie. Znížte počet sérii na dve, prípadne znížte počet opakovaní. Snažte sa následne zlepšovať.

Tréning pre sexy nohy a stehná
Cvik Série Opakovania
Drepy 3 15-20
Sed o stenu 3 30-60 sekúnd
Výpady 3 15-20
Výpony na jednej nohe 3 10-15


O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
trening-celeho-tela-ktory-mozete-robit-hocikde-na-schodochTréning celého tela, ktorý môžete robiť hocikde na schodochako-pomoze-jedenie-vajec-zenam-k-chudnutiuAko pomôže jedenie vajec ženám k chudnutiu?veci-ktore-vam-nikto-pri-starte-cvicenia-nepovieVeci, ktoré vám nikto pri štarte cvičenia nepovie tipy-vdaka-ktorym-budete-mat-ploche-brusko-zdravym-sposobomTipy, vďaka ktorým budete mať ploché bruško zdravým spôsobom preco-by-mali-zeny-venovat-cas-bojovym-sportomPrečo by mali ženy venovať čas bojovým športom?
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist