InstagramFacebookYoutube
Pre ženy

Zaujmite nohami. Skúste tento tréning, ktorý môžete robiť aj doma

Autorka: Lucka  /   30. septembra 2017
Zaujmite nohami. Skúste tento tréning, ktorý môžete robiť aj doma
Tvar a stav ženských nôh pridáva na kráse a šarme. Tréningy navrhnuté pre ženy sú vyskladané tak, aby nohy posilnili a premenili v niečo, na čo budete môcť byť hrdé. A pocit hrdosti vám prinesie aj nasledujúci program.

Ženy na rozdiel od mužov môžu precvičiť svoje nohy efektívne aj v pohodlí domova. To je pre mnohé z nich dobrá správa, pretože pri starostlivosti o deti či domácnosť často nezostáva dostatok času na návštevu posilňovne.

Tento tréning je možné vykonávať doma a nebude viesť len k sexy nohám. Pomôže tiež spevniť a vytvarovať váš zadok. Vykonávať ho môžete dvakrát týždenne, pričom treba dávať pozor na techniku vykonania pre dosiahnutie tých najlepších výsledkov.

Článok pokračuje pod reklamou


Pri daných cvikoch nepotrebujete dodatočnú záťaž, ale ak chcete pokročiť o úroveň vyššie, môžete si zakúpiť pár jednoručných činiek alebo ako záťaž využiť knižky či fľaše s vodou. Prestávky medzi sériami sú minútové.

Prvým cvikom sú drepy, ktoré v správnom tréningu nôh nemôžu chýbať. Jedným z najefektívnejším cvikom bez využitia váhy je tzv. wall sit, v preklade sed o stenu. Ako ho vykonávať?

Oprite sa o stenu a dajte sa do pozície drepu. Kolená sú nad členkami (nemali by presahovať špičky) a stehná rovnobežné s podlahou. Váhu sa snažte tlačiť do steny a pravidelne dýchajte. Vydržte predpísaný časový úsek a môžete sa postaviť.

Zadok a zadnú časť stehien potom ešte dobre stimulujú výpady. Môžete ich robiť na mieste alebo v chôdzi. Na záver môžete ešte spevniť trochu aj lýtka. Výponmi na jednej nohe. Celý rozpis nájdete v tabuľke nižšie. Ak je pre vás tréning ťažký, začnite voľnejšie. Znížte počet sérii na dve, prípadne znížte počet opakovaní. Snažte sa následne zlepšovať.

Tréning pre sexy nohy a stehná
Cvik Série Opakovania
Drepy 3 15-20
Sed o stenu 3 30-60 sekúnd
Výpady 3 15-20
Výpony na jednej nohe 3 10-15



Zdieľaj na FB Zdieľať na Facebooku

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
Vylúčenie zodpovednosti:
Informácie uverejnené v článkoch nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2022 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist