Reklama:
Tréning 28. 06. 2018

Kettlebell a krátky kruhový tréning? S týmto schudnete aj doma

ikonka
Kettlebell je užitočná tréningová pomôcka. Vystačí vám aj na tréning, ktorý môžete absolvovať doma. A ak chcete schudnúť, tiež je efektívnym pomocníkom. Dôkazom toho bude aj tento kruhový tréning.

Tento tréning môžete robiť pri obmedzenom priestore v posilňovni, môžete ho robiť aj doma, vonku i vnútri. Je časovo efektívny a okrem podporenia spaľovania tukov vám prinesie aj zlepšenú kondíciu.

Všetko, čo na jeho absolvovanie potrebujete, je pár kettlebellov a necelých desať minút vášho času. Ide pritom o tréning s jednoduchou skladbou – obsahuje len päť cvikov, ktoré by nemali byť cudzie žiadnemu cvičencovi.

Článok pokračuje pod reklamou


Cviky sú vybrané tak, aby zasiahli všetky významné svalové skupiny a zároveň zvýšili tep srdca. Budete teda spevňovať svaly, budovať kondíciu, spaľovať tuky a budovať výdrž. Tréning je intenzívny a zvýši vám metabolizmus na niekoľko hodín po docvičení.

Postupne precvičíte mŕtve ťahy s kettlebellmi v oboch rukách, príťahy v predklone s kettlebellmi v oboch rukách, premiestnenie s kettlebellmi v oboch rukách, drepy s kettlebellmi v oboch rukách pred hrudníkom, tlaky nad hlavu s kettlebellmi v oboch rukách.

Z každého cviku urobte šesť opakovaní a presúvajte sa od cviku k cviku bez prestávky. Keď vykonáte všetky cviky raz, máte za sebou jeden „kruk“. Dokončite päť takýchto „kruhov“ a ste hotoví. Nemáte doma pár kettlebellov? Tento tréning sa dá uplatniť aj pri cvičení s jednoručkami.

Krátky domáci tréning s kettlebellmi
Cvik Série Opakovania
Kruh:
Mŕtve ťahy
Príťahy v predklone
Premiestnenie
Drepy
Tlaky nad hlavu
5
6
6
6
6
6
Cviky cvičte kruhovo po sebe bez prestávky.


Pomôžte nám:
Vadí vám niečo na našom webe? Všimli ste si technickú chybu? Chceli by ste niečo vylepšiť?   Dajte nám vedieť »

Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Môže sa hodiť: 
Sprievodca výberom tréningového plánu »

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku




© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk TOPlist