Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
 
 
 
 
Reklama:
Pre ženy 26. 10. 2019

Tréning, ktorým posilnite svoje bicepsy len za 10 minút

ikonka
Chcete si vypracovať bicepsy, ktoré budú skvelo vyzerať a ktoré budú silné, pričom nenaberiete príliš veľa objemu? Potom ste na správnej adrese. Prinášame vám tréning, ktorý má mnoho výhod.

V prvom rade vám pomôže dosiahnuť spomínaný cieľ. Ďalším plusom je, že ide o rýchly tréning, ktorý odcvičíte len za desať minút. Obsahuje pritom dobre známe cviky, ktoré sú jednoduché a vykonávať ich môžete aj doma. Postačia vám k tomu len jednoručky.

Cviky sú len tri:

Článok pokračuje pod reklamou


1. Kladivové zdvihy – pri tejto verzii zdvihov sa do akcie zapájajú aj svaly predlaktia. Na rozdiel od klasických zdvihov poskytujú iný stimul, a tak sa postarajú o to, že vaše bicepsy budú rozvinuté komplexne. Navyše, budujú aj funkčnú silu.

2. Koncentrované zdvihy – keďže celé telo je stabilizované a vy sedíte, celá pozornosť sa venuje precvičovanému bicepsu. Ten je viac izolovaný, takže je cvik pre samotné bicepsy náročnejší a efektívnejší.

3. Bicepsové zdvihy v stoji – pri vykonávaní cviku striedajte ruky – urobte jedno opakovanie ľavou, potom pravou, ľavou, pravou atď. To vám pomôže do cvičenia zapojiť efektívnejšie aj stred tela. Pokiaľ ide o bicepsy, tento klasický cvik im bude výzvou pre väčší rozsah pohybu.

Ako tréning vykonávať?

Pri kontrakcii svalov, v hornej pozícii opakovania, urobte pauzu na jednu až dve sekundy. Opakovaní urobte u každého cviku 12. Všetky cviky urobte po sebe bez prestávky. Keď urobíte všetky tri, dajte si pauzu na 60 sekúnd a celý okruh zopakujte ešte dvakrát. Ak máte viac času a ste pokročilejšie cvičenkine, môžete pridať ešte jednu sériu navyše.


Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Môže sa hodiť: 
Sprievodca výberom tréningového plánu »

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk TOPlist