Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 
Reklama:
Pre ženy 09. 05. 2020

7 tipov, ktoré vám pomôžu spáliť tuky na brušku

ikonka
Snažíte sa chudnúť, ale znepokojuje vás tuková vrstva v okolí brucha? Nebojte sa, so správnym prístupom a akceptovaním nasledujúcich siedmich tipov sa dopracujete aj k brušku, na ktoré budete pyšné.

Týchto sedem tipov vám pomôže zbaviť sa veľkého brucha a schudnúť komplexne:

1. Nepreháňajte to s cvikmi na brucho – v prvom rade si musíte uvedomiť, že lokálne chudnutie nefunguje. Nemôžete teda cvičiť len cviky na brucho s nádejou, že vás zbavia nadbytočných tukov. Musíte chudnúť komplexne. Okrem silového tréningu je pritom užitočný kardio tréning, ktorý by ste mali robiť minimálne štyrikrát týždenne.

2. Obmedzte príjem kalórií – chudnutie je o kalorickom deficite. K nemu vám pomáha zvýšená fyzická aktivita (cvičenie) a úprava stravy. Musíte z nej prijať menej kalórií, ako telo zo seba vydá. Ak sa pri tomto kroku cítite hladné, zamerajte sa na zvýšený príjem vlákniny a bielkovín pri udržaní nižšieho príjmu kalórií.

3. Nevynechávajte v strave tuky – mnoho žien sa okrem cukrov v strave bojí aj tukov. Ak ich však budete vynechávať úplne, urobíte chybu. Zdravé tuky vám s chudnutím pomôžu a tiež vás udržia dlhšie sýtymi. Dobré zdroje sú orechy, semená, olivový olej či avokádo.

4. Jedzte šalát pred každým väčším jedlom – keď pred každým väčším jedlom zjete trochu šalátu, budete mať plnší žalúdok a zjete toho menej. Vďaka tomu zabránite príjmu kalórií navyše, ak by ste sa z jedla prejedli.

5. Večera by mala byť najľahším jedlom dňa – počas noci sa metabolizmus človeka spomaľuje, a preto sa jedlo prijaté večer netrávi tak efektívne a ľahšie sa mení na tuk. To je dôvod, prečo by ste toho malo večer zjesť najmenej.

6. Nezabúdajte na vodu – dodržujte pitný režim, pretože nedostatok body zhoršuje činnosť tela a spôsobuje, že si signály smädu môžete pomýliť so signálmi hladu.

7. Doprajte si dostatok spánku – v neposlednom rade je dôležité, aby ste venovali svoju pozornosť aj vášmu spánkovému režimu. Pomôže vám zotaviť sa z cvičenia a zaistí, že budete mať dostatok energie pre ďalší tréning. Ak ste nevyspaté, zvyšuje sa aj váš apetít. Spať by ste mali 7-8 hodín.


Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2020 SlovakFitness.sk TOPlist