Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 
Reklama:
Pre ženy 06. 06. 2020

Dvadsaťminútový HIIT tréning, ktorý môžete robiť aj doma

ikonka
Nepotrebujete byť členkou miestnej posilňovne, aby ste si mohli dobre zacvičiť. A nepotrebujete na to ani veľa času. Prinášame vám tréning, ktorým dostanete zabrať len za dvadsať minút.

Nežijeme v perfektnom svete, kde mate k dispozícii všetko, čo chcete, a času toľko, koľko potrebujete. Ak máte dni, v ktoré sa vám nechce ísť do posilňovne alebo nemáte dostatok času na váš bežný tréning, absolvujte túto vysoko intenzívnu intervalovú jednotku, ktorou si precvičíte svaly celého tela, podporíte spaľovanie tukov a zlepšite svoju kondíciu.

Intervalový tréning je preto efektívny aj pri obmedzenom čase, pretože počas cvičebných intervalov zo seba vydávate všetko. Následne naberáte sily na ďalší cvičebný interval pri cvičení v nízkej intenzite alebo v úplnej pasivite.

V tomto prípade budete každý cvik vykonáva 30 sekúnd tak intenzívne, ako to pôjde. Budete sa snažiť urobiť za daný čas čo najviac opakovaní v čo najlepšej forme. Potom budete mať 90 sekúnd na oddych.

Cviky sú známe a jednoduché, nepotrebujete pri nich žiadne náčinie, a preto je tento tréning možné vykonávať hocikde. Nie je vhodný pre úplné začiatočníčky.

Prvým cvikom je tzv. mountain climber, alebo horolezec. Ďalší sú vysoké kolená s rukami nad hlavou. Ide o cvik, pri ktorom budete behať na mieste tak, že sa budete snažiť zájsť kolenami čo najvyššie. Po tomto cviku prejdete na drepy s výskokom.

V tomto bode už budete cítiť účinok tréningu a zlom pre vás bude štvrtý cvik – angličáky, alebo tzv. burpees. Nemusíte pri nich robiť aj kľuk. Na záver je to „skater“, alebo korčuliar, pri ktorom budete skákať do strán z jednej nohy na druhú a simulovať tým korčuliarsky pohyb.

Cviky vykonáte v tomto poradí raz a celý okruh zopakujete ešte raz. Dokopy teda absolvujete 10 cvičebných intervalov. S 90-sekundovými prestávkami budete hotové za 18 a pol minúty čistého času.

Letný režim so „zabudnutými“ článkami končí 31. augusta. Potom prídu opäť na rad úplne nové články.


Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2020 SlovakFitness.sk TOPlist