Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 
Reklama:
Motivácia 21. 06. 2020

Ako pristupovať k cvičeniu, ak ho nemáte radi?

ikonka
Nie každý človek je fanúšikom cvičenca. Nie pre každého je verejná posilňovňa. Aj odporcovia cvičenia by však určite prijali jeho prospešné účinky. Aj oni by sa radi cítili dobre a boli zdravší. Ako by mali teda pristupovať k cvičeniu, ak ho nemajú radi?

Základom úspechu je zmena vášho postoja. Možno set si doteraz cvičenie spájali len s drinou, nepohodlím a potom. Vy však potrebuje len nájsť spôsob, ktorým svoje pocity zmeníte. Spôsob, pri ktorom si k cvičeniu vybudujete pozitívny vzťah. K tomu vám môže pomôcť nasledujúcich päť krokov:

1. Urobte si pevný záväzok
Na úvod si musíte uvedomiť, že všetko vychádza z vášho prístupu. Preto by ste mali začať cvičiť so záväzkom, ktorý si urobíte sami so sebou. Napríklad si môžete dať záväzok, že nasledujúci mesiac budete cvičiť aspoň 20 minút päťkrát týždenne. Počas toho mesiaca sa snažte nájsť cvičenia, ktoré vám najviac vyhovujú, ktoré vás najviac bavia. Ľahšie potom pri cvičení zotrváte.

2. Cvičte ráno po zobudení
Ráno budete mať najviac síl a energie. Ani nebudete vedieť, ako a budete mať po tréningu. Z neho budete čerpať energiu aj počas zvyšku dňa a nakoniec si uvedomíte, že to cvičenie stojí za to. Keď si tréning necháte až na obdobie po robote alebo po škole, tak budete unavení a budete si len utvrdzovať negatívne pocity smerom k cvičeniu.

3. Vytvorte si podmienky na cvičenie doma
Cvičiť nemusíte len vo verejnej posilňovni. Podmienky na cvičenie si môžete vytvoriť aj doma, či už bývate v rodinnom dobe alebo v byte. Nemusíte sa prihlasovať, nemusíte sa baliť, nemusíte dochádzať, nemusíte čeliť zvedavým pohľadom. Domáce cvičenie vám prinesie pohodlie, ktoré z cvičenia urobí príjemnú súčasť vášho dňa. Pritom si ho môžete rozdeliť na viac malých tréningov, ktoré môžete odcvičiť tak, ako to vyhovuje vám.

4. Cvičte na čerstvom vzduchu
Zabehajte si v prírode alebo na čerstvom vzduchu a vychutnávajte si pocit slobody. Ak vám nevyhovujú tradičné fitness aktivity, môžete chodiť na prechádzky alebo túry. Venujte sa cyklistike či plávaniu, ktoré je skvelým tréningom pre posilnenie celého tela i kardiovaskulárneho zdravia. Prostredie vonku vás nabije novou životnou energiou a zníži negatívne pocity.

5. Skúste si nájsť kolektív
Ak vám vyhovuje spoločnosť, potom môžete nájsť skupiny ľudí, ktorí sa rekreačne venujú najrôznejším športom. Podporí to vo vás športového ducha a užijete si nečakane veľa zábavy. Ak vám nevyhovuje viac ľudí, tak skúste športy, ako sú tenis, badminton či stolný tenis. Ak nie ste na šport, tak môžete ísť napríklad na skupinové cvičenia aerobiku či zumby.


Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2020 SlovakFitness.sk TOPlist