Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 
Reklama:
Tréning 22. 10. 2020

Rýchly a intenzívny tréning hrudníka na doma. Nepotrebujete ani náčinie

ikonka
Hľadáte tréning, ktorým by ste si precvičili prsné svaly a mohli ho robiť aj v pohodlí domova? Potom ste na správnej adrese. Prinášame vám tréning hrudníka, ktorý je priamočiary, rýchly a intenzívny.

Tento tréning sa hodí pre cvičencov všetkých kondičných skupín. Primárne je navrhnutý pre pokročilých cvičencov, ale s menšími úpravami sa hodí aj pre úplných začiatočníkov či skúsených borcov.

Jeho zloženie je veľmi jednoduché a nepotrebujete ani žiadne dodatočné náčinie. Možno už tušíte, že bude postavený na variáciách kľukov. A bude tomu skutočne tak.

Prvým cvikom budú bežné kľuky, ktoré budeme robiť v piatich sériách. Druhým cvikom budú kľuky naširoko, ktoré urobíme v štyroch sériách. Na záver ešte odcvičíme tri série kľukov na úzko, prípadne diamantové kľuky.

O intenzitu sa stará, že medzi sériami odpočívame len 30 sekúnd. Medzi cvikmi si dáme pauzu dlhšiu – 90-sekundovú.

Začiatočníci si tréning môžu uľahčiť buď tým, že môže robiť kľuky na kolenách, prípadne si obmedzia počty sérií a predĺžia prestávky medzi nimi. Skúsený cvičenec si zase tréning skomplikuje tým, ak bude kľuky vykonávať veľmi pomaly – tri sekundy dole, tri sekundy hore.

Ak by ste chceli tréning využívať dlhodobo, môžete každý druhý tréning odcvičiť s vyloženými nohami na schodíku alebo stoličke.

Tréning hrudníka s využitím kľukov
Cvik Série Opakovania
Bežné kľuky 5 12, 10, 8, 6, do zlyhania
Kľuky naširoko 4 10, 8, 6, do zlyhania
Kľuky na úzko / diamantové kľuky 3 10, 8, do zlyhania
Prestávka medzi sériami je 30 sekúnd, prestávka medzi cvikmi 90 sekúnd.


Nájdete nás na sociálnych sieťach:   Instagram  Facebook  Twitter  YouTube


Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2020 SlovakFitness.sk TOPlist