Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 
Reklama:
Pre ženy 21. 11. 2020

Pozdvihnite svoju kondičku na novú úroveň týmto tréningom

ikonka
Chceli by ste svoju kondíciu pozdvihnúť na novú úroveň a hľadáte tréning, ktorý by vám k tomu pomohol? Už viac hľadať nemusíte. Prinášame vám efektívny tréning, ktorým si zlepšíte kondíciu, posilníte svaly a udržíte postavu s malým množstvom podkožného tuku.

Najlepšie na tomto tréningu je, že ho môžete robiť v posilňovni aj v domácom prostredí. Nebudete naň totiž potrebovať žiadne špeciálne náčinie. Postačia vám len dve buliny, ktoré sa u nás zakorenili pod anglickým názvom „kettlebell“.

Podľa vašej súčasnej kondičnej úrovne už potom zvolíte, aká ťažká záťaž pre vás bude potrebné. Pre tie priemernejšie cvičenkine bude stačiť, ak bude počiatočná váha kettlebell okolo 8 kilogramov. Ak sa cítite na vyššiu váhu, môžete začať pokojne aj s dvojnásobkom. Aj sa obávate aj tých 8 kilogramov, pokojne hmotnosť znížte. Nezabúdajte však postupne váhovo napredovať.

Tréning je pomerne jednoduchý a skladá sa z ôsmich cvikov, ktoré sa vykonávajú v štyroch sériách. Opakovania sa držia na vyššej úrovni. Medzi sériami i cvikmi sa snažte odpočívať len jednu minútu, nie viac. Bude to makačka, ktorá však bude stáť za to.

Postupne si prejdeme tieto cviky: kľuky s jednou rukou na kettlebelli, švihy dvoch kettlebellov pomedzi nohy s následným výtlakom nad hlavu, mŕtvy ťah s kettlebellom na jednej nohe, gobletove drepy, chôdza s kettlebelom vo vystretej ruke nad hlavou, výpady s kettlebellom uchopeným oboma rukami za hlavou s následnou tricepsovou extenziou, švihy s predávaním kettlebellu z jednej ruky do druhej, švihy s kettlebellom uchopeným v oboch rukách.

„Kettlebell“ tréning na rozvoj kondičky
Cvik Série Opakovania
Kľuky s jednou rukou na kettlebelli 4 5 na každej strane
Švihy dvoch kettlebellov pomedzi nohy s následným výtlakom nad hlavu 4 10
Mŕtvy ťah s kettlebellom na jednej nohe 4 10 na každej strane
Gobletove drepy 4 15
Chôdza s kettlebelom vo vystretej ruke nad hlavou 4 30 metrov na každej strane
Výpady s kettlebellom uchopeným oboma rukami za hlavou s následnou tricepsovou extenziou 4 10 na každej strane
Švihy s predávaním kettlebellu z jednej ruky do druhej 4 10 každou rukou
Švihy s kettlebellom uchopeným v oboch rukách 4 15


Nájdete nás na sociálnych sieťach:   Instagram  Facebook  Twitter  YouTube


Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2020 SlovakFitness.sk TOPlist