InstagramFacebookYoutube
Pre ženy

Precvičte si hornú časť tela s jednoručkami za 10 minút

Autorka: Lucka  /   8. 1. 2022
Precvičte si hornú časť tela s jednoručkami za 10 minút
Päť nekomplikovaných cvikov a len 10 minút vášho času stačí k tomu, aby ste si spevnili a vytvarovali svoje ruky a dodali iskru celej hornej časti vášho tela. Bonusom je, že tento tréning môžete robiť pokojne aj doma.

Cvičiť by ste mali celé telo, no niekedy je lepšie rozdeliť si ho na jednotlivé partie, prípadne na spodnú a hornú časť tela. Ak u vás platí to druhé a hľadáte jednoduchý tréning zameraný na vršok tela, máme ho tu pre vás.

Cieľom tohto tréningu, ktorý je vhodný pre začiatočníčky a najmä kondičné cvičenky, bude precvičiť chrbát, hrudník, ramená, bicepsy a tricepsy čo najefektívnejšie s najdostupnejším náčiním – párom stredne ťažkých jednoručiek a podložkou.

Článok pokračuje pod reklamou


Pri tréningu sa využije päť známych cvikov, pri ktorých sa využije formát zhadzovania počtu opakovaní. Začnete robiť 12 opakovaní každého cviku, potom 10, 8, 6 a nakoniec 4. S rovnakou váhou na činkách.

Využité cviky sú: bicepsové zdvihy v stoji (precvičíme primárne bicepsy), Arnoldove tlaky (ramená), francúzske tlaky s jednoručkami (tricepsy), kľuky (hrudník) a príťahy jednoručiek v predklone s podhmatom (chrbát).

Ako v praxi cvičenie vyzerá?

Bude sa cvičiť bez prestávky kruhovým spôsobom. Na začiatku urobíte z každého cviku 12 opakovaní a keď sa vrátime znova k prvému, budeme už robiť len po 8 opakovaní. Takto sa postupne prepracujeme k štyrom.

To, že sa cvičí bez prestávky, je dobré aj z hľadiska budovania kondície, či udržiavania zdravej hmotnosti. Pri cvičení sa snažte precítiť svaly a mať pohyb pod kontrolou, čo prispeje k efektivite cvičenia. Po skončení nezabudnite na strečing.

Tréning hornej časti tela s jednoručkami
Cvik Série Opakovania
Okruh:
1. Bicepsové zdvihy
2. Arnoldove tlaky
3. Francúzske tlaky
4. Kľuky
5. Príťahy jednoručiek v predklone s pohmatom
5 12, 10, 8, 6, 4
Cvičíme kruhovým spôsobom bez prestávky.



Zdieľaj na FB Zdieľať na Facebooku

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
Vylúčenie zodpovednosti:
Informácie uverejnené v článkoch nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2022 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist