InstagramFacebookYoutube
Pre ženy

Vybudujte si pekný biceps tréningom, ktorý využíva len tri cviky

Autorka: Lucka  /   30. 4. 2022
Vybudujte si pekný biceps tréningom, ktorý využíva len tri cviky
Pekne rozvinutý biceps nemusí byť len doménou mužov. Aj dámy môžu napnúť svaly svojej ruky a potešiť si ego. A bude to mať pre ne aj funkčný význam. Ich vybudovanie pritom nemusí byť nič náročné.

Keď budete pravidelne precvičovať svoje bicepsy, nebudete ich len tvarovať, ale dodáte im aj silu, ktorá pomôže stabilizovať ramená a zároveň vám pomôže ľahšie zvládať rôzne situácie v bežnom živote. Napríklad, ľahšie budete dvíhať a prenáša tašky.

Bicepsy sa pritom dajú rozvinúť efektívne a komplexne len pomocou troch jednoduchých a dobre známych cvikov, ktoré spájame do tohto tréningu. Vďaka tomu nebude ani časovo náročný a pokojne si ho môžete spojiť s precvičovaním inej partie.

Článok pokračuje pod reklamou


Bicepsy si pokojne môžete spojiť aj s tréningom tricepsov, ktorý by ste tiež nemali brať na ľahkú váhu, aby ste si svoje paže rozvinuli komplexne a nevytvárali svalovú nerovnováhu. Tá nemusí mať len estetické dôsledky.

Aké cviky v tréningu využijeme? Bisepsové zdvihy s veľkou činkou v stoji, bicepsové zdvihy s veľkou činkou s oporou v lakťoch a koncentrované bicepsové zdvihy s jednoručkou.

Prvý cvik je najdôležitejší pre budovanie sily, a tak môžete používať aj viac záťaže. Snažte sa však nepodvádzať kmitavými pohybmi alebo záklonmi. Pri zvyšných dvoch cvikoch sa viac ako na záťaž zamerajte na precítenie práce svalu – na jeho kontrakciu i naťahovanie.

Každý cvik urobte v troch sériách po 10-12 opakovaní. Medzi sériami odpočívajte 60 sekúnd.

Jednoduchý, ale efektívny tréning bicepsov
Cvik Série Opakovania
Bicepsové zdvihy s veľkou činkou 3 10-12
Bicepsové zdvihy s veľkou činkou a oporou v lakťoch 3 10-12
Koncentrované bicepsové zdvihy 3 10-12 každou rukou



Zdieľaj na FB Zdieľať na Facebooku

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
Vylúčenie zodpovednosti:
Informácie uverejnené v článkoch nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2022 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist