SlovakFitness.sk

Pre ženy 21. 12. 2013

Rozhovor s fitness modelkou Feliciou Romero

ikonka
Felicia Romero patrí medzi najznámejšie tváre ženského fitness sveta. Pre mnohé dievčatá, ktorá vstupujú do tohto sveta, je jedným z idolov. Počas svojej kariéry vyhrala päť profesionálnych súťaží a päťkrát sa ocitla na titulky prestížneho magazínu Flex. Dnes vám prinášame rozhovor, ktorý poskytla magazínu Live Life Active.



Aká je najcennejšie lekcia, ktorú si sa naučila počas svojej fitness cesty?
Najcennejšia lekcia, ktorú som sa pri mojej ceste naučila je, že perfektnosť je nemožná. Aj keď som bola v mojej najlepšej forme, pamätám si, že som si myslela, že nie som dosť dobrá. Každého telo je iné a je najlepšie, ak ste so sebou šťastní. Ak sa sústredíte na zdravie, ostatné bude nasledovať. Neporovnávajte sa s inými a robte to najlepšie čo viete s tým, čo ste dostali.

Čo by si poradila ženám, ktoré sa chcú stať fitness modelkami?
Len jedná rada – nevzdávajte sa, ak dostanete odpoveď NIE. Nedostanete každú robotu, titulku alebo príležitosť, ale musíte zostať pozitívne a nakoniec sa to stane. Jedná vec, ktorú som sa naučila, je, že má fitness nedefinuje. Je to iba niečo, čo ma baví a v čom budem pokračovať tak dlho, kým ma bude robiť šťastnou a budem z toho mať zábavu. Sú stovky skvelých tiel a pekných tvárí, nenechajte sa pohltiť týmto priemyslom a budete v poriadku.

Čím je bitka náročnejšia, tým sladšie je víťazstvo

Aký je tvoj obľúbený motivačný citát?
„Čím je bitka náročnejšia, tým sladšie je víťazstvo!“

Aký je tvoj plán stravovania?
Môj typický plán, ktorý dodržiavam denne je nasledujúci:
1. jedlo: 1/3 šálky ovsenej kaše, 4 bielka a 1 celé vajce
2. jedlo: 1 odmerka proteínu, voda, 1 č. lyžička arašidového masla a 60 gramov netučného jogurtu (rozmixovať spolu)
3. jedlo: 120 gramov morčacieho mäsa, 1/4 avokáda, 1/3 šálky jasmínovej ryže
4. jedlo: 1 jablko, 1 odmerka proteínu s vodou
5. jedlo: 5 bielkov a 1 celé vajce (milujem vajcia, ale ak ich nejem, tak si zvolím nejakú rybu so zeleninou)

Ako často sa venuješ kardiu a činkám?
Kardio robím takmer každý deň – päť dní v týždni. Silovému tréningu sa venujem 3-4 razy do týždňa. Dvakrát týždenne sa venujem aj joge a raz alebo dvakrát chodím aj na turistiku.

Aký je doteraz tvoj najväčší úspech?
Najväčší úspech dodnes je umiestnenie v prvej päťka na Olympii v roku 2010. Bol to po prvýkrát, čo som sa do nej dostala a bolo to po množstve potu a sĺz. Boli to úžasné pocity!

Ako sa vyrovnávaš s bežnými starosťami a pritom zostávať vo forme a zdravá?
Toto je ťažká otázka. Musíte byť motivovaní, aby ste to vydržali. Perfektný príklad – išla som včera dvakrát do posilňovne, aby som len prijala telefonát a musela hneď odísť. Nakoniec som tam išla o siedmej večer nemotivovaná a unavená. Stále som však išla a odcvičila... Potom som sa cítila skvelo a bola som taká rada, že som to v ten deň nevzdala. Pripomínam si, že vždy, keď začneme do toho púšťať život, stane sa to, ale ak som na to pripravená a nevzdávam sa, je možné zostať fit a zdravá.

Aké sú tvoje budúce ciele?
Mám veľa budúcich cieľov! Minulý rok som začala robiť motivačné príhovory a skutočne sa to rozbehlo. Zbožňujem to a mám pre to veľkú vášeň. Chcem tiež napísať knihu a vytvoriť sériu cvičebných DVD. Mojim cieľom je zostať aktívna vo svete fitness a vytvoriť ešte väčšiu značku, ako mám teraz. Chcem ísť viac mainstreamovo a pomáhať ľuďom vo väčšom meradle.

Prekvap nás zábavným faktom o tebe...
Zábavný fakt o mne – poznám seriál Seinfieldovci do posledného detailu a dokonca mám o ňom aj vedomostnú hru. Milujem Seinfieldovcov.

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
mozete-cvicit-ked-ste-tehotnaMôžete cvičiť, keď ste tehotná?preco-by-ste-sa-mali-sprchovat-vecer-a-nie-ranoPrečo by ste sa mali sprchovať večer a nie ráno?preco-by-mohlo-kardio-negativne-vplyvat-na-chudnutie-zienPrečo by mohlo kardio negatívne vplývať na chudnutie žien?ako-jest-pre-svoj-sport-ii-plavanie-behanie-cyklistikaAko jesť pre svoj šport II. – Plávanie, behanie, cyklistika ako-jest-pre-svoj-sport-i-posilnovanie-crossfit-turistikaAko jesť pre svoj šport I. – Posilňovanie, CrossFit, turistika
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist