Naše ďalšie weby: NHL KHL Osobný rozvoj
 
 
 
 
Reklama:
Tréning 15. 01. 2015

15-minútový tréning, ktorý vás udrží vo forme aj doma

ikonka
Stalo sa pre vás komplikáciou zaradiť cvičenie do vášho života? Veríte, že aktívny pohyb je základom zdravého životného štýlu a chceli by ste mu venovať aspoň hodinu denne? Máte na to ale menej času? Ak ste odpovedali áno na niektorú z týchto otázok, možno vám pomôžeme.

Na to, aby ste sa udržali vo forme urobili niečo prospešné pre svoje zdravie, v skutočnosti nepotrebujete hodinu času. Ak nemáte k dispozícii ani polhodinu na cvičenie, máme tiež pre vás dobrú správu – na kvalitný tréning vám postačí aj 15 minút.

Štúdie preukázali, že 15 minút cvičenia štyri až päťkrát do týždňa je dostatočne veľa na to, aby bol vás metabolizmus stimulovaný a pálili ste kalórie. Nasledujúci tréning je presne to, čo vám bude stačiť a ďalším plusom je, že naň nepotrebujete žiadne náčinie, takže ho môžete robiť bez problémov aj doma.

Článok pokračuje pod reklamou


Pri cvičení si vystačíme s vlastnou váhou tela. Potrebujeme si teda len pripraviť dostatok priestoru a začať cvičiť. Tréning je zložený z troch cyklov, z ktorých každý by nemal trvať viac ako päť minút. Po každom nasleduje minútová prestávka.

Každý cyklus obsahuje rovnaké cviky. Precvičíte nimi stred tela, nohy, hrudník, ramená i ruky. Je aj jednoduchý – stačí vám zapamätať si 5 cvikov, ktoré robíme po sebe s minimálnou prestávkou.

Cviky:

1. Doska
Dĺžka: 60 sekúnd



2. Výpady
Dĺžka: 30 sekúnd



3. Kľuky
Dĺžka: 30 sekúnd



4. Horolezec (mountain climber)
Dĺžka: 60 sekúnd



5. Výpady s vysokými kolenami
Dĺžka: 30 sekúnd



Po samotnom cvičení odporúčame aj strečing na zníženie svalového napätia a podporu regenerácie. Ak si na tréning zvyknete, môžete si ho jednoduchým spôsobom skomplikovať. Zvýšite čas venovaný jednotlivým cvikom a znížite prestávky.

Pomôžte nám:
Vadí vám niečo na našom webe? Všimli ste si technickú chybu? Chceli by ste niečo vylepšiť?   Dajte nám vedieť »

Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Môže sa hodiť: 
Sprievodca výberom tréningového plánu »

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku




© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk TOPlist