SlovakFitness.sk

Tréning 15. 01. 2015

15-minútový tréning, ktorý vás udrží vo forme aj doma

ikonka
Stalo sa pre vás komplikáciou zaradiť cvičenie do vášho života? Veríte, že aktívny pohyb je základom zdravého životného štýlu a chceli by ste mu venovať aspoň hodinu denne? Máte na to ale menej času? Ak ste odpovedali áno na niektorú z týchto otázok, možno vám pomôžeme.

Na to, aby ste sa udržali vo forme urobili niečo prospešné pre svoje zdravie, v skutočnosti nepotrebujete hodinu času. Ak nemáte k dispozícii ani polhodinu na cvičenie, máme tiež pre vás dobrú správu – na kvalitný tréning vám postačí aj 15 minút.

Štúdie preukázali, že 15 minút cvičenia štyri až päťkrát do týždňa je dostatočne veľa na to, aby bol vás metabolizmus stimulovaný a pálili ste kalórie. Nasledujúci tréning je presne to, čo vám bude stačiť a ďalším plusom je, že naň nepotrebujete žiadne náčinie, takže ho môžete robiť bez problémov aj doma.

Pri cvičení si vystačíme s vlastnou váhou tela. Potrebujeme si teda len pripraviť dostatok priestoru a začať cvičiť. Tréning je zložený z troch cyklov, z ktorých každý by nemal trvať viac ako päť minút. Po každom nasleduje minútová prestávka.

Každý cyklus obsahuje rovnaké cviky. Precvičíte nimi stred tela, nohy, hrudník, ramená i ruky. Je aj jednoduchý – stačí vám zapamätať si 5 cvikov, ktoré robíme po sebe s minimálnou prestávkou.

Cviky:

1. Doska
Dĺžka: 60 sekúnd



2. Výpady
Dĺžka: 30 sekúnd



3. Kľuky
Dĺžka: 30 sekúnd



4. Horolezec (mountain climber)
Dĺžka: 60 sekúnd



5. Výpady s vysokými kolenami
Dĺžka: 30 sekúnd



Po samotnom cvičení odporúčame aj strečing na zníženie svalového napätia a podporu regenerácie. Ak si na tréning zvyknete, môžete si ho jednoduchým spôsobom skomplikovať. Zvýšite čas venovaný jednotlivým cvikom a znížite prestávky.

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
preco-nie-su-tazke-vahy-vzdy-lepsiePrečo nie sú ťažké váhy vždy lepšie?zlepsite-si-vykonnost-pri-zhyboch-i-stav-chrbta-tymito-treningamiZlepšite si výkonnosť pri zhyboch i stav chrbta týmito tréningamico-robit-a-co-nerobit-na-spinninguČo robiť a čo nerobiť na spinningu? trening-ktorym-trikrat-tyzdenne-precvicite-cele-teloTréning, ktorým trikrát týždenne precvičíte celé telo najpopularnejsie-clanky-roka-2018-o-treninguNajpopulárnejšie články roka 2018 o tréningu
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist