Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
 
 
 
 
Reklama:
Motivácia 28. 04. 2019

Veci, ktoré vás motivujú k tomu, aby ste už nevynechávali tréningy

ikonka
Po dobrom tréningu sa cítite dobre. Možno vyčerpane, ale dobre. Splnili ste si svoj záväzok a urobili niečo dobré pre vaše ciele. Pred tréningom však nie vždy máte také dobré pocity.

Niekedy sa vám jednoducho do posilňovne ísť nechce. V ideálnom prípade sa premôžete a po docvičení budete spokojní, že ste nakoniec tréning absolvovali. Ak sa chcete ubezpečiť, že už nikdy nebudete vynechávať tréningy, musíte si nájsť veci, ktoré vás budú k cvičeniu motivovať. Môže ísť napríklad aj o tieto:

1. Jedzte zdravé raňajky - keď si dáte záležať na úvode dňa, potom sa to prenesie aj do jeho zvyšku. Zdravé raňajky sa pritom postarajú o to, že budete mať dostatok energie i vôle na to, aby ste neskôr absolvovali tréning.

Článok pokračuje pod reklamou


2. Vyzdobte si pracovňu svojimi cieľmi - stanovte si cieľ a neustále si ho pripomínajte, ideálne dekoráciami, obrazmi či plagátmi, ktoré budete mať na očiach v čase pred cvičením. Či je to v práci alebo doma. Namiesto cieľov môžete využiť aj motivačné citáty, ktoré s nimi súvisia.

3. Pripravte si dopredu predtréningový pokrm - už dopredu si pripravte predtréningové jedlo. Keď ho budete mať hneď po ruke, skonzumujete ho a pripomeniete si, že je pre vás dôležité absolvovať tréning.

4. Využite vo svoj prospech technológie - využite mobilné aplikácie, ktoré vám pripomenú čas na cvičenie. Stačí si dopredu nastaviť pripomienky v mobile, aby ste si pripomenuli, že vás ešte čaká tréning.

5. Oblečte sa do tréningového úboru - keď cvičíte po práci, oblečte sa ešte v nej do tréningového oblečenia. Takto už vás bude čakať len jedno – vstúpiť do posilňovne.

6. Stanovte si výkonnostné méty - zapíšte si dosiahnuteľné medzníky, ktoré chcete prekonať a postupne sa k nim približujte. Bude vás to hnať vpred. Bude to ako súťaž. Môže ísť o kilogramy pri chudnutí či opakovania a záťaž pri cvikoch.

7. Berte cvičenie aj ako mentálny tréning - fyzickým tréningom si môžete upokojiť myseľ a podporiť fungovanie mozgu. Ak potrebujete mať koncentráciu aj poobede, cvičte v čase obeda.

8. Využite kamaráta - dohodnite sa s kamarátom, že budete cvičiť spoločne. To bude pôsobiť na oboch ako garancia, že sa cvičiť skutočne aj pôjde. Navzájom sa nechcete sklamať, ale podporiť.

9. Plánujte dopredu svoje tréningy - pred každým novým týždňom si vytvorte harmonogram a zaraďte si doň aj tréningy. Už pred vstupom do posilňovne musíte vedieť, čo budete cvičiť.

10. Zdieľajte svoje pokroky - pochváľte sa pokrokmi s priateľmi alebo blízkymi, ich obdiv vás bude motivovať do ďalšej snahy. Zároveň môžete využiť sociálne média, aby ste sa podelili, že ste tréning odcvičili. Keď vás bude sledovať viac ľudí, nebudete ich chcieť sklamať.


Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Môže sa hodiť: 
Sprievodca výberom tréningového plánu »

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk TOPlist