InstagramFacebookYoutube
Výživa

Najpopulárnejšie články roka o výžive

27. decembra 2013
Najpopulárnejšie články roka o výžive
Keďže nový rok je predo dvermi, rozhodli sme sa pre vás pripraviť sériu článkov, v ktorých ponúkame prehľad najpopulárnejších článkov v jednotlivých kategóriách, ktoré sme v roku 2013 vydali. Pripomeňme si dnes to najlepšie o výžive.

Najpopulárnejšie články medzi návštevníkmi

1. Sacharidové vlny – spaľujte tuky efektívne (máj)
Mnoho ľudí udržujú nesprávne diéty a v tom lepšom prípade zvolia jedálniček bohatý na bielkoviny a chudobný na sacharidy. Ich dlhodobý nedostatok však spomalí metabolizmus a chudnutie sťaží. Sacharidové vlny sú metódou, ktorá tomuto javu bráni.

Prečítať celý článok »

Článok pokračuje pod reklamou


2. Zefektívnite spaľovanie tukov podvádzaním v diéte (máj)
Každý pozná recept na chudnutie. Treba jesť menej a viac cvičiť. Mohlo by to byť ešte jednoduchšie? Ono ti skutočne znie jednoducho, ale v skutočnosti to také jednoduché nie je. Spaľovanie tukov sa totiž nedeje lineárne.

Prečítať celý článok »

3. 10 najlepších jedál pre budovanie svalov (júl)
Chcete väčšie svaly? Prinášame vám prehľad desiatich jedál, ktoré by v tom prípade nemali chýbať vo vašich stravovacích plánoch. Obsahujú veľa bielkovín a iné užitočné látky, ktoré podporia svalový nárast bez toho, aby ste museli obetovať chuť.

Prečítať celý článok »

4. Jedzte správne množstvo kalórií (apríl)
Každý človek má svoj osobný kalorický limit. Ak sa doň trafíte, udržíte si svoju váhu. Ak máte nadváhu alebo ste obézny a chceli by ste dosiahnuť na zdravú hmotnosť, pomocou hry s kalóriami to môžete dokázať. To už však je záležitosť pochopenia princípu jedenia správneho množstva kalórií.

Prečítať celý článok »

Najlepšie články podľa redakcie

1. Máte problém schudnúť? Môže to byť prekyslením organizmu (september)
Mate problém schudnúť? Problémom môže byť prekyslenie organizmu (acidóza). Je to stav, kedy je v tele priveľa kyselín. Pre zdravie človeka je okrem iných vecí pritom potrebné aj udržiavanie acidobázickej rovnováhy (rovnováhy medzi zásadami a kyselinami).

Prečítať celý článok »

2. Šesť superpotravín pre raňajky (júl)
Nezabúdajte na to, že raňajky sú najdôležitejším jedlom dňa. Preto sa z nich snažte vyťažiť maximum. A aby sa vám to podarilo, prinášame vám prehľad šiestich potravín, ktorými váš deň naštartujete určite tým správnym spôsobom.

Prečítať celý článok »

3. Celozrnné produkty a ich „zázračné“ účinky (apríl)
Začiatkom apríla sme pre vás pripravili článok o celozrnných produktoch a ich „zázračných účinkoch“ v oblasti zdravia. Pšeničná biela a celozrnná múka majú obidve vysoký glykemický index, čiže konzumácia samotného pečiva z takejto múky vám zvýši hladinu cukru v krvi veľmi rýchlo a takáto nevyužitá energia sa uloží do tukových zásob. Celozrnné pečivo a celozrnné produkty sú vyrobené z múky, ktorá však neprešla procesom pomletia.

Prečítať celý článok »

4. Sedem spôsobov, ako dostať cukor preč z vašej stravy (október)
O škodlivosti cukru niet pochýb. Síce je pre milovníkov sladkého ako droga, no spolu s ním sa viažu vážne negatíva. Výskumy už mnohokrát potvrdili, že príliš veľa cukru vedie k srdcovocievnym ochoreniam, rakovine, chorobám nervového systému či cukrovke.

Prečítať celý článok »


Zdieľaj na FB Zdieľať na Facebooku

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
Vylúčenie zodpovednosti:
Informácie uverejnené v článkoch nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2022 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist