InstagramFacebookYoutube
Pre ženy

Najpopulárnejšie články roka 2021 o ženskom fitness

25. decembra 2021
Najpopulárnejšie články roka 2021 o ženskom fitness
Aktuálny rok skončí už o pár dní, a preto sme sa opäť rozhodli pripraviť vám sériu článkov, v ktorých ponúkame prehľad najpopulárnejších článkoch v jednotlivých rubrikách. Dnes si pripomenieme to najlepšie, čo sme v roku 2021 publikovali v rubrike pre ženy.

Najpopulárnejšie články medzi návštevníkmi

1. Chcete vyzerať lepšie a byť silnejšie? Skúste tento 5-dňový program (máj)
Nebojíte sa ťažších činiek a pravidelného, cieľavedomého posilňovania? Dobré pre vás. Aj pre ženy je tréning s váhami, ktoré sú výzvou, pri správnej technike bezpečný a poskytuje stimul pre efektívnejšie výsledky, ako nekonečné využívanie ľahkých váh.

Prečítať celý článok »

Článok pokračuje pod reklamou


2. Striedajte hornú a dolnú časť tela: Tento tréning vám pomôže schudnúť (marec)
Máte obmedzený čas a k dispozícii máte len jednoručné činky? Aj napriek tomu si môžete za dva mesiace spevniť telo a schudnúť nadbytočné kilogramy. Postará sa o to nasledujúci tréningový plán za predpokladu, že budete mať v poriadku aj vašu stravu.

Prečítať celý článok »

3. Urobíte horko-ťažko jeden zhyb? O dva mesiace ich môžete urobiť aj 10! (január)
Zhyby už dávno nie sú len výsadou silných mužov. Čoraz viac žien im prišlo na chuť. Ak medzi ne ešte nepatríte, možno by ste ich mali zvážiť. Prinesú vám toho viac, ako príťahy hornej kladky k hrudníku.

Prečítať celý článok »

Najlepšie články podľa redakcie

1. 7 dôležitých vecí, ktoré získavajú ženy posilňovaním (jún)
Posilňovanie s činkami je viac ako len o podporení chudnutia alebo budovaní nových svalov. Uvedomuje si to aj čoraz viac žien, ktoré mu podľahnú. Čo všetko môžu cvičením so záťažou získať?

Prečítať celý článok »

2. Päť častých chýb, ktoré robia ženy v posilňovni (november)
Ešte aj v týchto moderných časoch veria niektorí ľudia tomu, že činky sú pre mužov a kardio pre ženy. Počet žien, ktoré vstupujú do posilňovne s cieľom posilňovať rastie a to je dobré. Ktorým chybám by sa v nej mali zástupkyne nežnejšieho pohlavia vyhnúť?

Prečítať celý článok »

3. Kruhový tréning celého tela, s ktorým schudnete i posilníte svaly (október)
Pre zaistenie chudnutia si množstvo žien vyberá aeróbne aktivity, ako je beh, cyklistika či cvičenie na eliptickom trenažéri. Dôležité je však venovať sa aj posilňovaniu, ktorým si zvýšite aj bazálny metabolizmus.

Prečítať celý článok »


Zdieľaj na FB Zdieľať na Facebooku

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
Vylúčenie zodpovednosti:
Informácie uverejnené v článkoch nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2022 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist