Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 
Reklama:
Bleskovky 03. 12. 2020

Dlho sedíte? Snažte sa hýbať viac, ako sa odporúča

Britský žurnál športovej medicíny prišiel so zaujímavým odporúčaním z dielne Svetovej zdravotníckej organizácie, ktorá sa opiera o novú štúdiu vplyvu dlhého sedenia na zdravie ľudí.

Ľudia, ktorí sedia denne dlhé hodiny (10 a viac), môžu obmedziť nepriaznivé vplyvy sedenia na zdravie fyzickou aktivitou, ktorá bude dlhšia, ako sa bežne odporúča. Na druhu fyzickej aktivity pritom nezáleží.

Fyzická aktivita v dĺžke 30 až 40 minút denne v miernej až vysokej intenzite dokáže výrazne oslabiť negatívny vplyv sedenia na zdravie človeka. Ľudia by sa však mali hýbať ešte viac, pričom nezáleží na tom, či pôjde o prechádzku, uprednostnenie schodov pred výťahom, športovanie alebo cieľavedomé cvičenie.

Týždenne by ste mali venovať pohybu v miernej intenzite 150 až 300 minút, vo vysokej intenzite 75 až 100 minút. Dôležitá je pritom pravidelnosť, a to aj aeróbnych (beh, cyklistika a pod.), aj anaeróbnych aktivít (posilňovanie minimálne 2-krát týždenne).

Najnovšie bleskovky:




Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Najnovšie články:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2021 SlovakFitness.sk TOPlist