Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 
Reklama:
Bleskovky 22. 01. 2021

Toto je podľa vedcov rozumnejší prístup k chudnutiu

Kardiovaskulárne tréningy, ako behanie v prírode či na bežeckom páse, cvičenie na rotopede, eliptickom či veslárskom trenažéri, sú populárnou cestou k tomu, aby si ľudia plnili časté novoročné predsavzatie schudnúť do leta niekoľko kilogramov.

Existuje však cesta, ktorá by mohla byť ešte efektívnejšia. Výskumníci z Harvardovej univerzity zistili, že už v januári by ste mali chytiť do rúk činky, ak chcete schudnúť rýchlejšie.

Analýzou dát získaných od 10500 mužov v strednom veku počas 12 rokov zistili, že ak jedinci nahradili 30 minút dennej aeróbnej aktivity posilňovaním, dosiahli pri chudnutí lepšie výsledky.

Pre bežných ľudí to môže znieť nelogicky, ale pre skúsenejších cvičencov je známa skutočnosť, že posilňovaním sa zvyšuje bazálny metabolizmus, teda množstvo kalórií, ktoré telo spáli v pokoji. Preto by rozumným prístupom k chudnutiu pre vás bolo, ak by ste sa snažili zvýšiť bazálny metabolizmom cvičením s činkami. Nikto vám nebráni v tom, aby ste ho doplnili aj o kardio tréning. Aj ten je pri chudnutí užitočný.

Najnovšie bleskovky:




Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Najnovšie články:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2021 SlovakFitness.sk TOPlist